Fryshuset Gamer Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Fryshuset Forum
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Säg HEJ till det nya forumet

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
siferhumen

siferhumen


Antal inlägg : 74
Registreringsdatum : 08-08-29
Ålder : 33

Säg HEJ till det nya forumet Empty
InläggRubrik: Säg HEJ till det nya forumet   Säg HEJ till det nya forumet I_icon_minitimefre aug 29, 2008 12:46 am

Tja alla gamers Razz det nya forumet är öppnat det som är nytt är att du kan ha en avatar vissa bilder och en ny styill som gör det så snyggt gemnfört med det gamla forumet som var ganska fail och roliga smilies Very Happy

alla som är medlemar på forumet ska veta att alla gamers ska bli inbjudna till forumet så det blir roligare att ha det Very Happy

jag hoppas att det inte blir massa SPAM på forumet för då är det mesta förstört när vi har en som har käpat fram detta forum allt jag kan göra är att tacka och bocka

Laughing

jag skrev den här linken för den nya stillen och hur mycket snyggare det blev. röst och säg va ni tycker om forumet jag säger bara 10/10 Exclamation
Till överst på sidan Gå ner
zaxen

zaxen


Antal inlägg : 17
Registreringsdatum : 08-08-29
Ålder : 33

Säg HEJ till det nya forumet Empty
InläggRubrik: Sv: Säg HEJ till det nya forumet   Säg HEJ till det nya forumet I_icon_minitimefre aug 29, 2008 6:23 pm

behävs ny logooo!!!
Till överst på sidan Gå ner
Greed

Greed


Antal inlägg : 44
Registreringsdatum : 08-08-28

Säg HEJ till det nya forumet Empty
InläggRubrik: Sv: Säg HEJ till det nya forumet   Säg HEJ till det nya forumet I_icon_minitimefre aug 29, 2008 7:07 pm

zaxen skrev:
behävs ny logooo!!!

Får la titta in på det då Rolling Eyes
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Säg HEJ till det nya forumet Empty
InläggRubrik: Sv: Säg HEJ till det nya forumet   Säg HEJ till det nya forumet I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Säg HEJ till det nya forumet
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Intagning till fryshuset, kommer jag in?

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Fryshuset Gamer Forum :: Digitalt Skapande :: Bilder-
Hoppa till: