Fryshuset Gamer Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Fryshuset Forum
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Intagning till fryshuset, kommer jag in?

Gå ner 
+2
Pazz
dinmamm
6 posters
FörfattareMeddelande
dinmamm




Antal inlägg : 4
Registreringsdatum : 09-01-18

Intagning till fryshuset, kommer jag in? Empty
InläggRubrik: Intagning till fryshuset, kommer jag in?   Intagning till fryshuset, kommer jag in? I_icon_minitimesön jan 18, 2009 10:35 pm

Hej , går i 9:an dags för gymnasieval, har valt att ansöka till frys
samhällsvetenskap inr gamer linjen för jag gillar att programmera sånt.
men har hört att man måste ha ganska höga betyg för att komma in,
då undrar jag om det finns chans för mig ( 5vgn resten g ) att komma in?
vad hade ni för betyg/poäng??

Har inte programmerat så länge så det hjälper mig nog inte så mycket. ( har programmerat i ca2 månader och har just kommit in på SDL och spelprogrammering )


Tack cherry
Till överst på sidan Gå ner
Pazz

Pazz


Antal inlägg : 67
Registreringsdatum : 08-08-28
Ålder : 33
Ort : kristineberg mini lägenhet T_T

Intagning till fryshuset, kommer jag in? Empty
InläggRubrik: Sv: Intagning till fryshuset, kommer jag in?   Intagning till fryshuset, kommer jag in? I_icon_minitimemån jan 19, 2009 1:13 pm

ofta man inte kommer in på frysen '-.-

inga problem för dig jag har sett folk med 110 poäng komma in så d e nog lungt för din del men kom ihåg detta är en helt jävla sär skola Razz
Till överst på sidan Gå ner
dinmamm




Antal inlägg : 4
Registreringsdatum : 09-01-18

Intagning till fryshuset, kommer jag in? Empty
InläggRubrik: Sv: Intagning till fryshuset, kommer jag in?   Intagning till fryshuset, kommer jag in? I_icon_minitimemån jan 19, 2009 5:31 pm

hmm, alla jag pratat med har sagt att man behöver ganska höga betyg,
aja men varför tycker du det är en sär skola??
huvudsaken är att gamer / samhällsvetenskap utbildningen är bra.
Till överst på sidan Gå ner
Pazz

Pazz


Antal inlägg : 67
Registreringsdatum : 08-08-28
Ålder : 33
Ort : kristineberg mini lägenhet T_T

Intagning till fryshuset, kommer jag in? Empty
InläggRubrik: Sv: Intagning till fryshuset, kommer jag in?   Intagning till fryshuset, kommer jag in? I_icon_minitimemån jan 19, 2009 11:15 pm

gamer passionen är det inge fel på den är nice. men samhällsprogrammet har mest lärare som är tards och dom flesta elever är inte smartare än ett björklöv. naturvetenskapliga programmet där har du generellt sett smartare elever bättre lärare men också läskigt mkt matte, fysik som är mer lr mindre en extra matte lektion och kemi som blandar matte med random ämnen i rör.

det är min åsikt sen kanske nån annan kan anstränga sig och skriva vad dom tycker men aktiviteten är inte så hög här längre Razz
Till överst på sidan Gå ner
Gash




Antal inlägg : 21
Registreringsdatum : 08-09-02
Ålder : 32

Intagning till fryshuset, kommer jag in? Empty
InläggRubrik: Sv: Intagning till fryshuset, kommer jag in?   Intagning till fryshuset, kommer jag in? I_icon_minitimetor jan 22, 2009 4:50 pm

Jag går natur/gamer och hade 315 poäng. Men det var lite overkill, det brukar vara något med 200 poängs intagningsgräns för natur/gamer och något med 100 poäng på sam/gamer.

Du lär komma in lätt med de betygen om du söker sam. Men det skadar ju aldrig att opta. Razz

Sen är ju grejen om du faktiskt VILL läsa sam. Kan ju bara hålla med Alex om hur de är rent generiskt... *shrug*
Om du tror att du kan stå ut med att gå i en klass som består till större delen av antisociala parfymstinkande fjortisar vars IQ är i stil med vår käre gamle Forest i 3 år, så gratz, good for you mate!
...annars skulle jag väl rekommendera natur. Alla haxx-ämnen, aka matte, fysik, osv. är värt att läsa extra av för att gå i en klass med vettigare människor imho.
Till överst på sidan Gå ner
zaxen

zaxen


Antal inlägg : 17
Registreringsdatum : 08-08-29
Ålder : 33

Intagning till fryshuset, kommer jag in? Empty
InläggRubrik: Sv: Intagning till fryshuset, kommer jag in?   Intagning till fryshuset, kommer jag in? I_icon_minitimelör jan 24, 2009 12:30 am

dinmamm skrev:
Hej , går i 9:an dags för gymnasieval, har valt att ansöka till frys
samhällsvetenskap inr gamer linjen för jag gillar att programmera sånt.
men har hört att man måste ha ganska höga betyg för att komma in,
då undrar jag om det finns chans för mig ( 5vgn resten g ) att komma in?
vad hade ni för betyg/poäng??

Har inte programmerat så länge så det hjälper mig nog inte så mycket. ( har programmerat i ca2 månader och har just kommit in på SDL och spelprogrammering )


Tack cherry


kom in med 150 Smile xD

du kmr nog in xD
Till överst på sidan Gå ner
TeH_GiFFeL

TeH_GiFFeL


Antal inlägg : 39
Registreringsdatum : 08-08-29
Ålder : 33
Ort : varierar, jag har inge land....

Intagning till fryshuset, kommer jag in? Empty
InläggRubrik: Sv: Intagning till fryshuset, kommer jag in?   Intagning till fryshuset, kommer jag in? I_icon_minitimemån feb 09, 2009 1:23 pm

jag kom in med 150 poäng, intagningspoängen var då 110, året innan du söker så var intagnings poängen 195, många söker men många söker bara till fryshuset gamer i andra, tredje eller fjärde hand och kommer in någon annanstans så jag tror du klarar dig.

jag gillar samhällesprogrammet, jag har inte lika mycket emot lärarna, det finns tards men det finns riktigt sjyssta lärare också, sure de andra sam-eleverna kan väl jämföras med björklöv, men det lär inte bli ett problem sålänge du umgås med andra gamers ^^

Gamerlinjen är WUNDERBAR! det finns underbara människor på gamer och programmeringen kan man göra som man vill med, är man duktig gör man mer avancerade program, är man nybörjare får man lära sig från grunden, alla får lika förutsättningar att få ett bra betyg och värkligen lära sig något av sin passion.

DOCK!!! om du börjar samhälle så ber jag dig, dyrt och heligt, bryt trenden
att vara en anti-social, tråkig mupp som samhälles gamers har en tendens till att vara. Gamer delas för det mesta upp mellan Sammhälles-gamers och Natur-gamers (där ingår även dom gamers som bytt till Sam från Natur)
och det är knas, så SNÄLLA!!! bryt trenden, lyckas där vi har misslyckats!!

och lycka till med sökandet!! ^^
Till överst på sidan Gå ner
mjaoo




Antal inlägg : 27
Registreringsdatum : 08-09-06
Ort : Mjau?

Intagning till fryshuset, kommer jag in? Empty
InläggRubrik: Gamerlinjen   Intagning till fryshuset, kommer jag in? I_icon_minitimetor feb 12, 2009 10:25 pm

Gamerlinjen är underbar Smile Se till att vara social bara så kommer du finna en hel del människor iaf på gamerlinjen. Drygt när människor är asociala och allmänt gillar att sporta *asfd3232234234! NAIJN INTE PK*

Smile Ha ingen bacillkräk bara, spring undan så fort du har godis/jolt/allmänt stuff med socker i.
Jämföra allt med sex är obligatoriskt iaf som NV.

Sen måste du säga hur stor din pronmapp är :>

Btw spelar du tibia är du UNFIERCE :O


afro <-- GINO? haha Very Happy <3
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Intagning till fryshuset, kommer jag in? Empty
InläggRubrik: Sv: Intagning till fryshuset, kommer jag in?   Intagning till fryshuset, kommer jag in? I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Intagning till fryshuset, kommer jag in?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Fryshuset Gamer Forum :: Annat :: Off topic-
Hoppa till: