Fryshuset Gamer Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Fryshuset Forum
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 I'll nevar.... evar... do it again!!!

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
TeH_GiFFeL

TeH_GiFFeL


Antal inlägg : 39
Registreringsdatum : 08-08-29
Ålder : 33
Ort : varierar, jag har inge land....

I'll nevar.... evar... do it again!!! Empty
InläggRubrik: I'll nevar.... evar... do it again!!!   I'll nevar.... evar... do it again!!! I_icon_minitimetis okt 28, 2008 12:57 pm

ok... du har payat 90 fucking spänn, du och några polare är på nattgibb på ett nytt ställe, ni har bokat plattser i klanrummet och allt, väl framme visar det sig att det finns för få platser i klanrummet en av er måste sitta utanför, väl vid datorerna så upptäcker ni... dom har knappt några någorlunda kända spel, men dom har WC3, men när ni väl kör stängs datorerna konstant av

varför? jo för att avstängnings knappen lyser igenom alla program du kör...


du är mitt ute i ett skogsreservat i ett unket fallfärdigt kollektiv av new-agare och miljöpartister, ni har blivit deporterade till "Biblioteket" för att det egentliga rum ni skulle sitta i var under lägenheten till en "El-allergiker", rummet ni sitter i stinker av kattpiss och de boende barnen springer helatiden igenom och väsnas... men ni har iallafall el och internet. HAH! trodde ni ja! dom som ni lånar internet utav är också "El-kännsliga" och stänger av elen på nätterna och elen till eran router försvinner och nätet DÖR, så ni kan inte tanka några nya spel eller köra på nätet så att ni blir ett jämnt antal spelare. och inte kan man sova häller för allt knakar och rören som går i taket låter som ett helt jävla vattenfall, och så kryper det kackerlackor på golvet...

det här är nog de värsta Gibbet/LANet jag varit med om.... vassegod, amuse the world, skriv om din värsta Gibb/LAN-upplevele, såklart räknas även Xbox-LAN eller andra typer av konsol-LAN
Till överst på sidan Gå ner
Mooneye
Admin
Mooneye


Antal inlägg : 20
Registreringsdatum : 08-08-28
Ålder : 33

I'll nevar.... evar... do it again!!! Empty
InläggRubrik: Sv: I'll nevar.... evar... do it again!!!   I'll nevar.... evar... do it again!!! I_icon_minitimetis okt 28, 2008 1:18 pm

Citat :
ok... du har payat 90 fucking spänn, du och några polare är på nattgibb på ett nytt ställe, ni har bokat plattser i klanrummet och allt, väl framme visar det sig att det finns för få platser i klanrummet en av er måste sitta utanför, väl vid datorerna så upptäcker ni... dom har knappt några någorlunda kända spel, men dom har WC3, men när ni väl kör stängs datorerna konstant av

varför? jo för att avstängnings knappen lyser igenom alla program du kör...


du är mitt ute i ett skogsreservat i ett unket fallfärdigt kollektiv av new-agare och miljöpartister, ni har blivit deporterade till "Biblioteket" för att det egentliga rum ni skulle sitta i var under lägenheten till en "El-allergiker", rummet ni sitter i stinker av kattpiss och de boende barnen springer helatiden igenom och väsnas... men ni har iallafall el och internet. HAH! trodde ni ja! dom som ni lånar internet utav är också "El-kännsliga" och stänger av elen på nätterna och elen till eran router försvinner och nätet DÖR, så ni kan inte tanka några nya spel eller köra på nätet så att ni blir ett jämnt antal spelare. och inte kan man sova häller för allt knakar och rören som går i taket låter som ett helt jävla vattenfall, och så kryper det kackerlackor på golvet...

det här är nog de värsta Gibbet/LANet jag varit med om.... vassegod, amuse the world, skriv om din värsta Gibb/LAN-upplevele, såklart räknas även Xbox-LAN eller andra typer av konsol-LAN

exakt samma Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
http://gamer.swedishforum.net
Kroywen

Kroywen


Antal inlägg : 109
Registreringsdatum : 08-08-30

I'll nevar.... evar... do it again!!! Empty
InläggRubrik: Sv: I'll nevar.... evar... do it again!!!   I'll nevar.... evar... do it again!!! I_icon_minitimetor okt 30, 2008 3:56 am

Alltid kul med hypokondiker o.0

Jag måste fråga varför ni gibbade där, why man? WHY?!

Och jakob, om det var så hemskt så hade du fan kunnat skippa en natt där för att komma till IO ditt jävla kukfejs.
Till överst på sidan Gå ner
Mooneye
Admin
Mooneye


Antal inlägg : 20
Registreringsdatum : 08-08-28
Ålder : 33

I'll nevar.... evar... do it again!!! Empty
InläggRubrik: Sv: I'll nevar.... evar... do it again!!!   I'll nevar.... evar... do it again!!! I_icon_minitimetor okt 30, 2008 3:17 pm

För att jag är så jävla lat^^
Till överst på sidan Gå ner
http://gamer.swedishforum.net
Sponsored content





I'll nevar.... evar... do it again!!! Empty
InläggRubrik: Sv: I'll nevar.... evar... do it again!!!   I'll nevar.... evar... do it again!!! I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
I'll nevar.... evar... do it again!!!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Teh most EPIC FPS evar!

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Fryshuset Gamer Forum :: Annat :: Off topic-
Hoppa till: