| Flummtråden Arne | |
|
+4siopao Pazz Cloudia TeH_GiFFeL 8 posters |
oh, happy day? | Ja | | 9% | [ 4 ] | Nej | | 9% | [ 4 ] | Aldrig haft | | 9% | [ 4 ] | Fuck you!!11 | | 14% | [ 6 ] | Aldrig mått bättre | | 11% | [ 5 ] | Jag gillar glada pandor | | 16% | [ 7 ] | Poke | | 16% | [ 7 ] | I want sex.... | | 16% | [ 7 ] |
| Totalt antal röster : 44 | | |
|
Författare | Meddelande |
---|
TeH_GiFFeL
Antal inlägg : 39 Registreringsdatum : 08-08-29 Ålder : 33 Ort : varierar, jag har inge land....
| Rubrik: Flummtråden Arne ons okt 15, 2008 2:57 pm | |
| eftersom folk blivit massa sad panda p.g.a. drama på forumet så nu skapar jag snäll tråden, så ledsna pandor kan bli glada pandor. reglerna är som sådana, här får du skriva alla positiva, glada och snälla saker du vill säga. jag ber så snällt om att inget elakt, dåligt eller negativt skrivs här (whine om stavfel räknas in på negativt)! om det skrivs något dumt så ser man över det och fortsätter utifrån det tidigare snälla inlägget. (inte ens mot Felix får man vara elak! eller hans mamma) så flumma lungt! så jag kan börja vara positiv: jag gillar glada pandor och kakor! jag fick najsiga betyg förförsta gågnen på ett prov sedan 7:an! umm.. hugs for every1!!! ^^ ther, now it's your turn (ja jag vet att det är en cp tråd, men var glad, det kunde vara värre^^) | |
|
| |
Cloudia
Antal inlägg : 93 Registreringsdatum : 08-08-29 Ålder : 35 Ort : Tyresö -> Evigheten!
| Rubrik: Sv: Flummtråden Arne ons okt 15, 2008 10:23 pm | |
| Jag gillar sex!
Och yaoi!!
Happy thoughts... ^__________________________________^ | |
|
| |
Pazz
Antal inlägg : 67 Registreringsdatum : 08-08-28 Ålder : 34 Ort : kristineberg mini lägenhet T_T
| Rubrik: Sv: Flummtråden Arne ons okt 15, 2008 11:21 pm | |
| | |
|
| |
siopao
Antal inlägg : 17 Registreringsdatum : 08-09-30 Ålder : 33 Ort : Spånga, Stockholm
| Rubrik: Sv: Flummtråden Arne ons okt 15, 2008 11:48 pm | |
| Just beat ur meat long enough 'til it feels better. Då lär du inte vilja yttra dom orden på drygt.. tre timmar. <3
Jag är bara allmänt glad, för jag gillar mat och micromachines. :3 | |
|
| |
Pazz
Antal inlägg : 67 Registreringsdatum : 08-08-28 Ålder : 34 Ort : kristineberg mini lägenhet T_T
| Rubrik: Sv: Flummtråden Arne tor okt 16, 2008 12:27 am | |
| i dont want to "beat the meat" i want someone else to beat my meat | |
|
| |
siopao
Antal inlägg : 17 Registreringsdatum : 08-09-30 Ålder : 33 Ort : Spånga, Stockholm
| Rubrik: Sv: Flummtråden Arne tor okt 16, 2008 12:43 am | |
| | |
|
| |
Kroywen
Antal inlägg : 109 Registreringsdatum : 08-08-30
| Rubrik: Sv: Flummtråden Arne tor okt 16, 2008 12:46 am | |
| 2 Days ago I saw a bird run over by a car in The Old Town... I couldn't stop laughing cuz it was in such a funny angle... Which reminds me, bird are dying, and it's so sad. I mean, what has the world come to? I mean, birds are dying! Birds are dying... And I hope that you can understand that I really understand pain and sadness... Cuz of a dead bird. Then again, if you exchange "Bird" for "Raped Little Girl" it becomes pretty funny... Or F***x if you so wish Prova era egna versioner ^^ | |
|
| |
Pazz
| Rubrik: Sv: Flummtråden Arne tor okt 16, 2008 1:16 am | |
| men Hiten bor i tyresö T_T
and its not gay lover time i need girl :/ | |
|
| |
Greed
Antal inlägg : 44 Registreringsdatum : 08-08-28
| Rubrik: Sv: Flummtråden Arne tor okt 16, 2008 2:13 am | |
| - siopao skrev:
- Just beat ur meat long enough 'til it feels better.
Då lär du inte vilja yttra dom orden på drygt.. tre timmar. <3
Hahaha. Classic. | |
|
| |
Migon
Antal inlägg : 40 Registreringsdatum : 08-08-29 Ålder : 33 Ort : In my room, building stuff.
| Rubrik: Sv: Flummtråden Arne tor okt 16, 2008 12:35 pm | |
| Happy thread! Men igår var ingen glad dag! 2 kanske 3 av mina datorer gick sönder igår! Första så brann moderkortet upp och på den andra så exploderade nätaggregatet. Den andra har jag inte tittat på än.
Men happy feeling, i had a backup computer! HAHA! | |
|
| |
TeH_GiFFeL
Antal inlägg : 39 Registreringsdatum : 08-08-29 Ålder : 33 Ort : varierar, jag har inge land....
| Rubrik: Sv: Flummtråden Arne mån okt 20, 2008 12:54 pm | |
| jag är en lycklig (men trött) panda, för jag får Sex, jag skall gå på Disturbed koserten, jag skall gå på Winter DH, jag har äntligen flyttat, jag skall få en ny dator, jag har avslutat min jolt-burkssamling, mitt liv aeger!!!! ^^ | |
|
| |
MG
Antal inlägg : 11 Registreringsdatum : 08-10-13
| Rubrik: Sv: Flummtråden Arne mån okt 20, 2008 10:36 pm | |
| I would be happy, if only Shinsen sped up their subbing. Until I watch episode four of Tales of the Abyss, the universe is flawed. - Citat :
- jag har avslutat min jolt-burkssamling
...Already? | |
|
| |
Migon
Antal inlägg : 40 Registreringsdatum : 08-08-29 Ålder : 33 Ort : In my room, building stuff.
| Rubrik: Sv: Flummtråden Arne mån okt 20, 2008 10:46 pm | |
| - MG skrev:
- I would be happy, if only Shinsen speed up their subbing.
Until I watch episode four of Tales of the Abyss, the universe is flawed. Well and I want Shinsen to sub Casshern Sins faster to, but episode 4 is´nt out yet! | |
|
| |
TeH_GiFFeL
| Rubrik: Sv: Flummtråden Arne fre okt 24, 2008 7:25 pm | |
| - MG skrev:
-
- Citat :
- jag har avslutat min jolt-burkssamling
...Already? ja.. jag har inte plats för fler så more or less så är den avslutad... visst jag skulle kunna fortsätta och försöka uppnå den största jolt-burkssamlingen någonsin men... nah.. where shall I put it?? | |
|
| |
Cloudia
Antal inlägg : 93 Registreringsdatum : 08-08-29 Ålder : 35 Ort : Tyresö -> Evigheten!
| Rubrik: Sv: Flummtråden Arne fre okt 24, 2008 8:52 pm | |
| Meningen med livet är....? | |
|
| |
TeH_GiFFeL
| Rubrik: Sv: Flummtråden Arne fre okt 24, 2008 9:25 pm | |
| oh! I know the answer! hm... hmmmm.... EPIXXXXXX!!!1111 | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Flummtråden Arne | |
| |
|
| |
| Flummtråden Arne | |
|