| har Felix en mamma? | |
|
|
Har Felix en mamma? | Ja | | 11% | [ 1 ] | Nej | | 89% | [ 8 ] |
| Totalt antal röster : 9 | | |
|
Författare | Meddelande |
---|
Pazz
Antal inlägg : 67 Registreringsdatum : 08-08-28 Ålder : 34 Ort : kristineberg mini lägenhet T_T
| Rubrik: har Felix en mamma? ons okt 15, 2008 2:21 pm | |
| är vi ens säkra på att Felix har en mamma? | |
|
| |
Cloudia
Antal inlägg : 93 Registreringsdatum : 08-08-29 Ålder : 35 Ort : Tyresö -> Evigheten!
| Rubrik: Sv: har Felix en mamma? ons okt 15, 2008 10:17 pm | |
| Som ansvarig moderator börjar jag snart radera trådar som har med Felix att göra. Man får inte göra personliga påhopp på medlemmar av forumet. | |
|
| |
Pazz
Antal inlägg : 67 Registreringsdatum : 08-08-28 Ålder : 34 Ort : kristineberg mini lägenhet T_T
| Rubrik: Sv: har Felix en mamma? ons okt 15, 2008 10:23 pm | |
| felix är en fail människa som int förtjänar att vara här så jag tror han är ett undantag | |
|
| |
Cloudia
Antal inlägg : 93 Registreringsdatum : 08-08-29 Ålder : 35 Ort : Tyresö -> Evigheten!
| Rubrik: Sv: har Felix en mamma? ons okt 15, 2008 10:26 pm | |
| - Pazz skrev:
- felix är en fail människa som int förtjänar att vara här så jag tror han är ett undantag
I got powerzzz to change ur post..... Vill du verkligen att jag ska göra det? Felix förtjänar absolut att vara här. Alla gamers på frysen gör det. Men om han inte vill det för att "Frysen" inte står i ägandeform, är det inte mitt problem. Men det är klart han förtjänar att vara här. | |
|
| |
Pazz
| Rubrik: Sv: har Felix en mamma? ons okt 15, 2008 11:21 pm | |
| lolol ofta han förtjänar att vara här när d första han säger är mer lr mindre "ni är dåliga jag är bättre" utan att ens bry sig om att känna människona han pratar med. det finns ord för sånna människor dom kallas rövskallar och dom borde inte ens förtjäna en palts på denna jord. | |
|
| |
Kroywen
Antal inlägg : 109 Registreringsdatum : 08-08-30
| Rubrik: Sv: har Felix en mamma? tor okt 16, 2008 12:35 am | |
| Alex, av alla de människor som lever, vilka anser du förtjänar en plats på jorden? Seriously Att du säger så om en människa betyder ingenting ^^ | |
|
| |
Pazz
| Rubrik: Sv: har Felix en mamma? tor okt 16, 2008 1:14 am | |
| men du vet dom där 10% av människorna som facktiskt har nått under skallen dom förtjänar att vara kvar | |
|
| |
Kroywen
Antal inlägg : 109 Registreringsdatum : 08-08-30
| Rubrik: Sv: har Felix en mamma? tor okt 16, 2008 2:05 am | |
| 10% av hela världens människor? Hur många är det av 6-7 miljarder? Orkar fan inte räkna | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: har Felix en mamma? | |
| |
|
| |
| har Felix en mamma? | |
|