|
| Who are we? | |
|
+8TeH_GiFFeL siopao HenkaN Cloudia Greed Mooneye Migon Armored Saint 12 posters | Författare | Meddelande |
---|
Armored Saint
Antal inlägg : 24 Registreringsdatum : 08-09-24 Ålder : 34
| Rubrik: Who are we? ons sep 24, 2008 9:18 pm | |
| Denna tråd är till för att presentera sig inte skriva skitsnack i.
Nick: Armored Saint Namn: Max von der Marwitz Ålder: 18 Varför är jag här: Vill hjälpa till med programmering så jag kommer posta lite tutorials jag har satt ihop. Intressen: Rollspel inte Rullspel, Datorer, musik, mitt vapen, "vänner" och cola. Övrigt: Nej
Senast ändrad av Armored Saint den tor sep 25, 2008 12:08 pm, ändrad totalt 2 gånger | |
| | | Migon
Antal inlägg : 40 Registreringsdatum : 08-08-29 Ålder : 33 Ort : In my room, building stuff.
| Rubrik: Sv: Who are we? tor sep 25, 2008 11:27 am | |
| Nick: Migon, typ överallt. Namn: Erik Lystad Ålder: 17 Varför jag är här: För detta är nu det enda gamer forumet där Johans exempel kod finns.. Intressen: Spel, datorer, anime, manga, bygga saker, laga saker. Övrigt: Empty right now.
Senast ändrad av Migon den mån okt 06, 2008 11:41 am, ändrad totalt 2 gånger | |
| | | Mooneye Admin
Antal inlägg : 20 Registreringsdatum : 08-08-28 Ålder : 33
| Rubrik: Sv: Who are we? tor sep 25, 2008 12:00 pm | |
| Bra tråd max, men byt gärna nick till något annat, gud/god/kami lr alla sorter det finns passar inte in här enligt mig Vill ju inte spoila men... GUD FINNS EJ Nick: Mooneye/Stalefish/Pudge Namn: Jakob Carl Holmqvist Ålder: 17 Varför är jag här: Skapade detta forum för att folk verkade tycka om att lägga upp mer än programmering trådar så flyttade folket hit. Intressen: !DotA!, Scrubs, Family guy, Rollspel. Övrigt: "Vita negern" (Ivars kommentar) fortsätt ni andra! *edit* Tack max | |
| | | Greed
Antal inlägg : 44 Registreringsdatum : 08-08-28
| Rubrik: Sv: Who are we? tor sep 25, 2008 3:23 pm | |
| - Migon skrev:
Inte ser jag en admin titel under ditt namn!
Gör det att du känner dig mindre ägd när jag drar min pung över ditt face? Frågorna du ställde var så efterblivna att jag antar att dem va retoriska. Bra admin har ni redan, oturligt nog är att han är en slacker så jag måste hoppa in då och då, vad som också är oturligt, för er iallafall, är att jag inte ens är i närheten lika snäll För att va lite on-topic: Nick: Svårgissat Namn: Patrik Ålder: 19 Varför är jag här: Tror jag redan skrivit det nånstans, men i stort för att få lite muppdrama och munhuggas lite. Intressen: Få Mooneye att känna sig liten när vi spelar DotA, Roliga tv-serier, Kompisar. Övrigt: Allas älskling på forumet | |
| | | Cloudia
Antal inlägg : 93 Registreringsdatum : 08-08-29 Ålder : 35 Ort : Tyresö -> Evigheten!
| Rubrik: Sv: Who are we? fre sep 26, 2008 5:16 pm | |
| Nick: Cloudia, n00bfanboy, n00bfarmor, Törna. Namn: Martina Öqvist Ålder: 19 år Varför är jag här: För att jag är en forumnörd. Intressen: Lajv, JRPG, Vänner och Yaoi. Övrigt: I like sex, it is nice.
Power till Greed! Greed 4 president!
(please dont ban me!)
Senast ändrad av Cloudia den tor okt 09, 2008 10:44 pm, ändrad totalt 1 gång | |
| | | HenkaN
Antal inlägg : 42 Registreringsdatum : 08-09-03 Ålder : 33 Ort : Mälarhöjden
| Rubrik: Sv: Who are we? ons okt 01, 2008 10:11 am | |
|
Senast ändrad av HenkaN den ons jan 28, 2015 11:16 pm, ändrad totalt 1 gång | |
| | | siopao
Antal inlägg : 17 Registreringsdatum : 08-09-30 Ålder : 33 Ort : Spånga, Stockholm
| Rubrik: Sv: Who are we? lör okt 04, 2008 6:17 pm | |
| Nick: siopao, andra nicks; sake, §alsa, Roulette Namn: Sandra Ålder: 17 Varför jag är här: För att Pudge tvingade mig och efter ett mycket vekt argument från min sida så hade jag inte val :'( Intressen: spel, musik, rita, gundam modeller <3, fotboll, basket, tennis, simmning, animé, manga, cosplay. Övrigt: I be frysen gamers own personal squeaky toy.
Senast ändrad av siopao den mån okt 28, 2013 5:03 pm, ändrad totalt 1 gång | |
| | | TeH_GiFFeL
Antal inlägg : 39 Registreringsdatum : 08-08-29 Ålder : 33 Ort : varierar, jag har inge land....
| Rubrik: Sv: Who are we? ons okt 08, 2008 10:52 am | |
| Nick(som jag använder som mest): TeH GiFFeL, Lethirr, Zallixa, CrAzY j.C, Winzey.
Namn: Patrica Garlöv Berg Ålder: 17 (18 i december) Varför är jag här: when I think of it... I have absolutely no idea... Intressen: FPS, WAR, Rollspel, Vänner(.. I suppose...), Cosplay, Teckna.. uh saker Övrigt: uh...blorgh | |
| | | Gash
Antal inlägg : 21 Registreringsdatum : 08-09-02 Ålder : 33
| Rubrik: Sv: Who are we? ons okt 08, 2008 3:45 pm | |
| Nick (har en massa, men här är de vanligaste): Gashnur (förkortas till Gash), BombyBritt (förkortas till Bomby), Dorkboy Namn: Frida Berglind Ålder: 17 Varför är jag här: Programmering är trevligt. Och så är det najs med spam och offtopic-trådar. ^^ Intressen: Det mesta nördiga... rollspel (är ordförande i en rollspelsförening), lajv, programmering, brädspel, konsolspel, datorspel, verklighetsspel, lajv... spel in general. Övrigt: Porr är trevligt. | |
| | | Yagami
Antal inlägg : 9 Registreringsdatum : 08-10-01 Ålder : 33 Ort : Enebyberg
| Rubrik: Sv: Who are we? tor okt 16, 2008 9:31 pm | |
| Nick: Yagami Namn: Leo Sundholm Ålder: 17 Varför är jag här: varför inte? Intressen: fightingspel (street fighter 3 mostly), yugioh, hippies man känt sen man var 8 Övrigt: arkadfetish. | |
| | | MG
Antal inlägg : 11 Registreringsdatum : 08-10-13
| Rubrik: Sv: Who are we? fre okt 17, 2008 11:18 am | |
| Name: Johan Nordgren Age 18 Why I'm Here: This forum needed English and Gendo. I provide both. Interests: Games, anime, writing, endlessly and pointlessly making up characters that will never be used. Other: *proceeds to poke the squeaky toy* | |
| | | LollipopLady
Antal inlägg : 3 Registreringsdatum : 08-09-01
| Rubrik: Sv: Who are we? tor nov 06, 2008 3:46 pm | |
| Namn: Bex Ålder: 16 Varför är jag här: Ingen aning, det bitchas för lite här. Intressen: Sleepytajm Övrigt: Meow | |
| | | Sponsored content
| Rubrik: Sv: Who are we? | |
| |
| | | | Who are we? | |
|
| Behörigheter i detta forum: | Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
| |
| |
| |