Fryshuset Gamer Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Fryshuset Forum
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 I fix your broken stuff, Mk II

Gå ner 
+7
HenkaN
Greed
Pazz
Armored Saint
Cloudia
Kroywen
Migon
11 posters
Gå till sida : Föregående  1, 2
FörfattareMeddelande
Migon

Migon


Antal inlägg : 40
Registreringsdatum : 08-08-29
Ålder : 33
Ort : In my room, building stuff.

I fix your broken stuff, Mk II - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: I fix your broken stuff, Mk II   I fix your broken stuff, Mk II - Sida 2 I_icon_minitimefre okt 10, 2008 11:09 am

Kroywen skrev:


Du får slänga dom om du vill, men för att jag ska ge dig dom så vill jag har något för det. Varför förstår ni inte det? Varför svarar du inte på det, istället för något som är ganska självklart?


Vad fan kan jag ge dig för något förutom att ge tillbaka en fungerande konsol? Inte som jag vill betala för något som inte ens går att laga!
Till överst på sidan Gå ner
Kroywen

Kroywen


Antal inlägg : 109
Registreringsdatum : 08-08-30

I fix your broken stuff, Mk II - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: I fix your broken stuff, Mk II   I fix your broken stuff, Mk II - Sida 2 I_icon_minitimelör okt 11, 2008 2:16 am

Grejen är ju att jag inte vet om dom funkar eller inte, vissa kanske funkar och vissa inte.

Hela poängen är att du får saker du får göra vad du vill med, och du ger mig något i gengäld. Om det är mycket eller lite spelar ingen större roll för mig, bara jag får något som jag anser värt besväret.
Till överst på sidan Gå ner
Cloudia

Cloudia


Antal inlägg : 93
Registreringsdatum : 08-08-29
Ålder : 35
Ort : Tyresö -> Evigheten!

I fix your broken stuff, Mk II - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: I fix your broken stuff, Mk II   I fix your broken stuff, Mk II - Sida 2 I_icon_minitimesön okt 12, 2008 1:18 pm

Knogmacka? Smisk?

... eller kanske ingenting?
Till överst på sidan Gå ner
Kroywen

Kroywen


Antal inlägg : 109
Registreringsdatum : 08-08-30

I fix your broken stuff, Mk II - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: I fix your broken stuff, Mk II   I fix your broken stuff, Mk II - Sida 2 I_icon_minitimesön okt 12, 2008 6:17 pm

Martina, eftersom du inte verkar vilja ta det jag skriver seriöst eller som vanliga frågor, utan väljer att enbart se förolämpningar och plikar, kan du bara sluta lägga in posts? Jag tror att du tjänar på det Smile
Till överst på sidan Gå ner
Kroywen

Kroywen


Antal inlägg : 109
Registreringsdatum : 08-08-30

I fix your broken stuff, Mk II - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: I fix your broken stuff, Mk II   I fix your broken stuff, Mk II - Sida 2 I_icon_minitimetis okt 14, 2008 2:22 am

Jag kan ju lägga till att från dina (migon) första posts i detta så verkade det som du även sökte skrotdelar och inte bara erfarenhet på att laga saker. Delar som man kan göra lite vadhelst med, skapa något nytt, kanske fattas en komponent till något, vad vet jag.
Varför annars skulle du vilja behålla en konsol som ändå inte funkar?
Till överst på sidan Gå ner
Migon

Migon


Antal inlägg : 40
Registreringsdatum : 08-08-29
Ålder : 33
Ort : In my room, building stuff.

I fix your broken stuff, Mk II - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: I fix your broken stuff, Mk II   I fix your broken stuff, Mk II - Sida 2 I_icon_minitimetis okt 14, 2008 12:48 pm

Kroywen skrev:
Jag kan ju lägga till att från dina (migon) första posts i detta så verkade det som du även sökte skrotdelar och inte bara erfarenhet på att laga saker. Delar som man kan göra lite vadhelst med, skapa något nytt, kanske fattas en komponent till något, vad vet jag.
Varför annars skulle du vilja behålla en konsol som ändå inte funkar?

Jag vet att min första post såg ut som jag bara ville ha skrotdelar, formulerade mig lite dåligt då, men nu är allt korrekt så inget mer att klaga på.
Till överst på sidan Gå ner
Kroywen

Kroywen


Antal inlägg : 109
Registreringsdatum : 08-08-30

I fix your broken stuff, Mk II - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: I fix your broken stuff, Mk II   I fix your broken stuff, Mk II - Sida 2 I_icon_minitimetis okt 14, 2008 10:49 pm

Jag blev inget smartare att läsa det där, för det innehåller ingen information någonstans.

Är det svårt att ge mig ett rakt svar på mina frågor?

Min poäng är att jag vill veta om jag kan byta mina konsoller, som du kan plocka isär och använda till att laga andra, eller spela på dom själv, vad du vill, mot något jag finner intressant, om det skulle vara värt det enligt mig.

Och verkligen, kan du börja läsa det jag skriver istället för att skippa 70% av det? Och faktis svara på mina frågor, för tro det eller ej så vill jag faktis ha svar på de frågor jag ställer Smile
Till överst på sidan Gå ner
MG

MG


Antal inlägg : 11
Registreringsdatum : 08-10-13

I fix your broken stuff, Mk II - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: I fix your broken stuff, Mk II   I fix your broken stuff, Mk II - Sida 2 I_icon_minitimeons okt 15, 2008 10:40 am

What Kroywen wants to know is if he may sell his junk - that being six consoles - to Migon for a small fee or some such, since Migon clearly sees a value in junk of that kind.
Now, if Migon does like that arrangement, then that is that.
I fix your broken stuff, Mk II - Sida 2 Enddis10

As an aside, Migon's technology-related madness is beneficial to our cause.


Senast ändrad av MG den ons okt 15, 2008 10:44 am, ändrad totalt 2 gånger (Orsak för redigering : Perfectionism.)
Till överst på sidan Gå ner
Migon

Migon


Antal inlägg : 40
Registreringsdatum : 08-08-29
Ålder : 33
Ort : In my room, building stuff.

I fix your broken stuff, Mk II - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: I fix your broken stuff, Mk II   I fix your broken stuff, Mk II - Sida 2 I_icon_minitimeons okt 15, 2008 11:19 am

Okej, Ivar, om du har 6 trasiga konsoler, kanske du har lust att sälja dem till mig för ett bra pris?
Till överst på sidan Gå ner
Kroywen

Kroywen


Antal inlägg : 109
Registreringsdatum : 08-08-30

I fix your broken stuff, Mk II - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: I fix your broken stuff, Mk II   I fix your broken stuff, Mk II - Sida 2 I_icon_minitimelör okt 18, 2008 3:17 am

I kinda like this MG dude o.0

Klarspråk när det behövs som mest.

Som Alex upplyste mig om så är jag antagligen för lat för att göra det. Inte helt sant däremot, jag är för lat för att göra det för pengar. Och jag är inte säker på vart dom är placerade o.0
Från första början var det mer en fråga efter information, inte en köp och sälj fråga.
Till överst på sidan Gå ner
Mannekäng

Mannekäng


Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 08-11-23

I fix your broken stuff, Mk II - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Hjälp.   I fix your broken stuff, Mk II - Sida 2 I_icon_minitimesön nov 23, 2008 3:37 pm

Erik, hur hajj är du på datorer?

Min dator har i stort sett kapitulerat, och för att laga den behöver jag veta vad som är på tok. Att lämna i den på reparation är ingenting jag har pengar över till.
Till överst på sidan Gå ner
Cloudia

Cloudia


Antal inlägg : 93
Registreringsdatum : 08-08-29
Ålder : 35
Ort : Tyresö -> Evigheten!

I fix your broken stuff, Mk II - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: I fix your broken stuff, Mk II   I fix your broken stuff, Mk II - Sida 2 I_icon_minitimeons dec 03, 2008 9:10 pm

Kroywen skrev:
Martina, eftersom du inte verkar vilja ta det jag skriver seriöst eller som vanliga frågor, utan väljer att enbart se förolämpningar och plikar, kan du bara sluta lägga in posts? Jag tror att du tjänar på det Smile

Hahahahah! Seriöst? OMFG.. ur so lame duude...

Migon: Jag har en PSX vars laser krånglar. Har haft den inne på rep. för några år sen, varpå de gav min älskling ett halvår att leva.. Crying or Very sad . Vad tror du kan vara felet?
Till överst på sidan Gå ner
Migon

Migon


Antal inlägg : 40
Registreringsdatum : 08-08-29
Ålder : 33
Ort : In my room, building stuff.

I fix your broken stuff, Mk II - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: I fix your broken stuff, Mk II   I fix your broken stuff, Mk II - Sida 2 I_icon_minitimetor dec 04, 2008 11:35 am

Cloudia skrev:

Migon: Jag har en PSX vars laser krånglar. Har haft den inne på rep. för några år sen, varpå de gav min älskling ett halvår att leva.. Crying or Very sad . Vad tror du kan vara felet?

jag kan byta din laser åt dig, ta bara med din psx till skolan så får du tillbaka den dagen efter med helt ny laser.
Till överst på sidan Gå ner
Migon

Migon


Antal inlägg : 40
Registreringsdatum : 08-08-29
Ålder : 33
Ort : In my room, building stuff.

I fix your broken stuff, Mk II - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: I fix your broken stuff, Mk II   I fix your broken stuff, Mk II - Sida 2 I_icon_minitimetor dec 04, 2008 11:36 am

Mannekäng skrev:
Erik, hur hajj är du på datorer?

Min dator har i stort sett kapitulerat, och för att laga den behöver jag veta vad som är på tok. Att lämna i den på reparation är ingenting jag har pengar över till.

Jag kan ta mig en titt på den.
Till överst på sidan Gå ner
Mannekäng

Mannekäng


Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 08-11-23

I fix your broken stuff, Mk II - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: I fix your broken stuff, Mk II   I fix your broken stuff, Mk II - Sida 2 I_icon_minitimetor dec 11, 2008 11:26 pm

Migon skrev:


Jag kan ta mig en titt på den.

Tackar. Jag har dock lyckats åtgärda felet själv. Nytt grafikkort och extern bordsfläkt gjorde susen.

Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





I fix your broken stuff, Mk II - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: I fix your broken stuff, Mk II   I fix your broken stuff, Mk II - Sida 2 I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
I fix your broken stuff, Mk II
Till överst på sidan 
Sida 2 av 2Gå till sida : Föregående  1, 2

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Fryshuset Gamer Forum :: Annat :: Off topic-
Hoppa till: