Fryshuset Gamer Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Fryshuset Forum
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Ville bara vara trevlig och informera er.

Gå ner 
2 posters

Bryr du dig?
Ja
Ville bara vara trevlig och informera er. I_vote_lcap33%Ville bara vara trevlig och informera er. I_vote_rcap
 33% [ 3 ]
Nej
Ville bara vara trevlig och informera er. I_vote_lcap22%Ville bara vara trevlig och informera er. I_vote_rcap
 22% [ 2 ]
Trodde du verkligen det?
Ville bara vara trevlig och informera er. I_vote_lcap33%Ville bara vara trevlig och informera er. I_vote_rcap
 33% [ 3 ]
Vem fan är du?
Ville bara vara trevlig och informera er. I_vote_lcap11%Ville bara vara trevlig och informera er. I_vote_rcap
 11% [ 1 ]
Totalt antal röster : 9
 

FörfattareMeddelande
Armored Saint

Armored Saint


Antal inlägg : 24
Registreringsdatum : 08-09-24
Ålder : 34

Ville bara vara trevlig och informera er. Empty
InläggRubrik: Ville bara vara trevlig och informera er.   Ville bara vara trevlig och informera er. I_icon_minitimesön okt 12, 2008 11:57 pm

Hej,
Jag ville bara informera all om att jag äntligen har fått jobb.
Jag ska börja jobba som IT-tekniker och konsult.
Uppenbarligen är jag bra nog för det. så om ni behöver hjälp med datorer eller liknande så säg bara till.
Tack det var allt för mig.
Till överst på sidan Gå ner
siferhumen

siferhumen


Antal inlägg : 74
Registreringsdatum : 08-08-29
Ålder : 33

Ville bara vara trevlig och informera er. Empty
InläggRubrik: Sv: Ville bara vara trevlig och informera er.   Ville bara vara trevlig och informera er. I_icon_minitimemån okt 13, 2008 10:42 am

Yeeeey free help Very Happy
vad kan du hjälpa med för problem? hårdvara/mjukvara buggar/virus spam/malwer M.M

men fort farande gratis hjälp är alltid bra att ha Cool
Till överst på sidan Gå ner
 
Ville bara vara trevlig och informera er.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Fryshuset Gamer Forum :: Annat :: Off topic-
Hoppa till: