Fryshuset Gamer Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Fryshuset Forum
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Fler moderatorer!!

Gå ner 
+4
Migon
Becca
HenkaN
Cloudia
8 posters

Fler moderatorer?
Ja
Fler moderatorer!! I_vote_lcap92%Fler moderatorer!! I_vote_rcap
 92% [ 12 ]
Nej
Fler moderatorer!! I_vote_lcap8%Fler moderatorer!! I_vote_rcap
 8% [ 1 ]
Totalt antal röster : 13
 

FörfattareMeddelande
Cloudia

Cloudia


Antal inlägg : 93
Registreringsdatum : 08-08-29
Ålder : 35
Ort : Tyresö -> Evigheten!

Fler moderatorer!! Empty
InläggRubrik: Fler moderatorer!!   Fler moderatorer!! I_icon_minitimeons okt 01, 2008 10:46 am

Jag tycker vi ska ha fler moderatorer på forumet som ser till att reglerna följs, vilket förhoppningsvis leder till bättre stämning på forumet.


Om ja, säg vem du skulle vilja ha som moderator. (du kan inte skriva ditt eget namn!)
Till överst på sidan Gå ner
HenkaN

HenkaN


Antal inlägg : 42
Registreringsdatum : 08-09-03
Ålder : 32
Ort : Mälarhöjden

Fler moderatorer!! Empty
InläggRubrik: Sv: Fler moderatorer!!   Fler moderatorer!! I_icon_minitimeons okt 01, 2008 10:48 am

Tycker att Cloudia skulle vara en bra moderator, eftersom att hon är aktiv och även "seriös".
Till överst på sidan Gå ner
http://www.youfail.org/
Becca




Antal inlägg : 10
Registreringsdatum : 08-09-01

Fler moderatorer!! Empty
InläggRubrik: Sv: Fler moderatorer!!   Fler moderatorer!! I_icon_minitimeons okt 01, 2008 10:52 am

HenkaN skrev:
Tycker att Cloudia skulle vara en bra moderator, eftersom att hon är aktiv och även "seriös".

Håller med, förutom att hon faktiskt är seriös när hon vill det ^^

Edit: Vill även rösta på Erik/Migon, om man kan rösta på två Smile


Senast ändrad av Becca den ons okt 01, 2008 11:00 am, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Cloudia

Cloudia


Antal inlägg : 93
Registreringsdatum : 08-08-29
Ålder : 35
Ort : Tyresö -> Evigheten!

Fler moderatorer!! Empty
InläggRubrik: Sv: Fler moderatorer!!   Fler moderatorer!! I_icon_minitimeons okt 01, 2008 10:53 am

Jag tycker Erik skulle vara en bra moderator, då han kan mycket som f*n och inte snackar skit hela tiden.

HenkaN, Becca: Thank you! ^^
Till överst på sidan Gå ner
HenkaN

HenkaN


Antal inlägg : 42
Registreringsdatum : 08-09-03
Ålder : 32
Ort : Mälarhöjden

Fler moderatorer!! Empty
InläggRubrik: Sv: Fler moderatorer!!   Fler moderatorer!! I_icon_minitimeons okt 01, 2008 10:53 am

Det jag menade var precis att hon kan vara seriös när hon vill och bitchar inte på allt och alla (*host* Ivar *host*)

EDiT: kommentaren var på Becca's post.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.youfail.org/
Migon

Migon


Antal inlägg : 40
Registreringsdatum : 08-08-29
Ålder : 33
Ort : In my room, building stuff.

Fler moderatorer!! Empty
InläggRubrik: Sv: Fler moderatorer!!   Fler moderatorer!! I_icon_minitimeons okt 01, 2008 10:56 am

Skulle rösta på mig själv, men eftersom man inte får, så tycker jag Cloudia/Martina vara moderator!
Till överst på sidan Gå ner
Cloudia

Cloudia


Antal inlägg : 93
Registreringsdatum : 08-08-29
Ålder : 35
Ort : Tyresö -> Evigheten!

Fler moderatorer!! Empty
InläggRubrik: Sv: Fler moderatorer!!   Fler moderatorer!! I_icon_minitimeons okt 01, 2008 10:57 am

Jag är ingen ängel, men jag är inte den som hoppar på folk för sakens skull.
Till överst på sidan Gå ner
Mooneye
Admin
Mooneye


Antal inlägg : 20
Registreringsdatum : 08-08-28
Ålder : 33

Fler moderatorer!! Empty
InläggRubrik: Sv: Fler moderatorer!!   Fler moderatorer!! I_icon_minitimeons okt 01, 2008 11:15 am

Gjort martina till moderator över Konsol och Off-topic
Till överst på sidan Gå ner
http://gamer.swedishforum.net
siferhumen

siferhumen


Antal inlägg : 74
Registreringsdatum : 08-08-29
Ålder : 33

Fler moderatorer!! Empty
InläggRubrik: Sv: Fler moderatorer!!   Fler moderatorer!! I_icon_minitimeons okt 01, 2008 11:18 am

ja det skulle vara trevligt om Cloudia var det men jag själv vill också bli det tongue
Till överst på sidan Gå ner
Cloudia

Cloudia


Antal inlägg : 93
Registreringsdatum : 08-08-29
Ålder : 35
Ort : Tyresö -> Evigheten!

Fler moderatorer!! Empty
InläggRubrik: Sv: Fler moderatorer!!   Fler moderatorer!! I_icon_minitimeons okt 01, 2008 11:19 am

Thank you!

I will not abuse my power.

... Crying or Very sad I want to thank my mother, and my father, and... and my second grade teachers brothers cousins second wife.... Rolling Eyes
Till överst på sidan Gå ner
siferhumen

siferhumen


Antal inlägg : 74
Registreringsdatum : 08-08-29
Ålder : 33

Fler moderatorer!! Empty
InläggRubrik: Sv: Fler moderatorer!!   Fler moderatorer!! I_icon_minitimeons okt 01, 2008 11:25 am

lol!

ja man kan säga så också XD
Till överst på sidan Gå ner
Cloudia

Cloudia


Antal inlägg : 93
Registreringsdatum : 08-08-29
Ålder : 35
Ort : Tyresö -> Evigheten!

Fler moderatorer!! Empty
InläggRubrik: Sv: Fler moderatorer!!   Fler moderatorer!! I_icon_minitimeons okt 01, 2008 11:27 am

Alltid! Razz afro
Till överst på sidan Gå ner
Pazz

Pazz


Antal inlägg : 67
Registreringsdatum : 08-08-28
Ålder : 33
Ort : kristineberg mini lägenhet T_T

Fler moderatorer!! Empty
InläggRubrik: Sv: Fler moderatorer!!   Fler moderatorer!! I_icon_minitimeons okt 01, 2008 7:59 pm

Yay afromannen funkar nu Very Happy afro
Till överst på sidan Gå ner
Kroywen

Kroywen


Antal inlägg : 109
Registreringsdatum : 08-08-30

Fler moderatorer!! Empty
InläggRubrik: Sv: Fler moderatorer!!   Fler moderatorer!! I_icon_minitimetor okt 02, 2008 1:12 am

HenkaN skrev:
Det jag menade var precis att hon kan vara seriös när hon vill och bitchar inte på allt och alla (*host* Ivar *host*)

EDiT: kommentaren var på Becca's post.
Nu tycker jag att du tar i Smile
Jag bara väljer att vara dryg och bitcha av ren uttråkning. Dessutom så verkar de flesta hetsiga till allt jag skriver och letar fel oavsätt vad det är, så varför inte liksom?

Jag är inte helt säker men jag tror jag började med att skriva saker som inte var fullt så elaka till folk, vilket dom svarar på och jag svarar tillbaka. Simple e-battle imo.
Kan också ha varit ett annat forum som jag började med att vara trevlig, kommer fan inte ihåg Razz

And why all the hating? Känns som ni blir skärrade över något jag säger på nätet där ingenting är seriöst eller där någon menar hälften av det dom säger.
Till överst på sidan Gå ner
Cloudia

Cloudia


Antal inlägg : 93
Registreringsdatum : 08-08-29
Ålder : 35
Ort : Tyresö -> Evigheten!

Fler moderatorer!! Empty
InläggRubrik: Sv: Fler moderatorer!!   Fler moderatorer!! I_icon_minitimefre okt 03, 2008 12:07 pm

Spamma inte ordet skärrad. Vi blir irriterade av att du hela tiden håller på och är dryg och elak.

Och e-battle är inte det du håller på med. Det är på gränsen till trakasserier, så skärp dig.

Lägg ner med skiten du håller på med, väx upp, och be om ursäkt.

Vi är riktiga människor på den här sidan, med riktiga känslor och värderingar. Du skulle aldrig våga gör så där i våra ansikten, men på forumet kan du. Om du inte kan respektera oss och våra värderingar, så låt bli och vara här.

Det finns säkert ett annat forum för dig där du kan dryga dig, utan att folk tar illa upp. Men det är inte här du ska vara då.
Forumet är till för oss som vill diskutera saker vi inte hinner göra i skolan. Inte för dina lekar.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Fler moderatorer!! Empty
InläggRubrik: Sv: Fler moderatorer!!   Fler moderatorer!! I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Fler moderatorer!!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Fler som tycker Admiral ska nerfas?

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Fryshuset Gamer Forum :: Annat :: Förslag-
Hoppa till: