Fryshuset Gamer Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Fryshuset Forum
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 känner du dej osäker på nätet? söker efter nåt bra program kolla här.

Gå ner 
+4
Migon
Kroywen
Pazz
siferhumen
8 posters
Gå till sida : Föregående  1, 2
FörfattareMeddelande
Kroywen

Kroywen


Antal inlägg : 109
Registreringsdatum : 08-08-30

känner du dej osäker på nätet? söker efter nåt bra program kolla här. - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: känner du dej osäker på nätet? söker efter nåt bra program kolla här.   känner du dej osäker på nätet? söker efter nåt bra program kolla här. - Sida 2 I_icon_minitimemån okt 27, 2008 4:44 am

Ett tips där är att ta bort alla torrent program utom Utorren och Vuse. Många andra är bannade eller ansedda som dåliga för vissa trackers.
Till överst på sidan Gå ner
Armored Saint

Armored Saint


Antal inlägg : 24
Registreringsdatum : 08-09-24
Ålder : 34

känner du dej osäker på nätet? söker efter nåt bra program kolla här. - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: känner du dej osäker på nätet? söker efter nåt bra program kolla här.   känner du dej osäker på nätet? söker efter nåt bra program kolla här. - Sida 2 I_icon_minitimeons nov 05, 2008 11:38 pm

håller med ivar, ta bort dom andra så ingen laddar ner en bannad client.
majoriteten av alla trackers har bannat bitlord och bitcomet.
Till överst på sidan Gå ner
siferhumen

siferhumen


Antal inlägg : 74
Registreringsdatum : 08-08-29
Ålder : 33

känner du dej osäker på nätet? söker efter nåt bra program kolla här. - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: känner du dej osäker på nätet? söker efter nåt bra program kolla här.   känner du dej osäker på nätet? söker efter nåt bra program kolla här. - Sida 2 I_icon_minitimetis nov 25, 2008 12:49 am

Tja allihop va ett tag sen jag var på forumet men(I'AM BACK!)
tyvärr så kommer jag nog ta bort mitt arbete med alla program ingen värka bry sig på allvar om det jag har gjort. Men det är bara ett kanske Twisted Evil

det har inte hänt så mycket på nya program men det ska bli en ändring på Cool

det ända jag kräver att ni på forumet ska göra är att skriva i min andra topic,
är min program länk bra eller bara rent åt hellvete ge svar här tack.

jag vill detta för jag vill ha respond på det jag har gjort och kommer kanske göra.

den ända som har get respond är ivar av alla!! SHAME ON YOU. not ivar XD.

your dear siferhumen.
Till överst på sidan Gå ner
siferhumen

siferhumen


Antal inlägg : 74
Registreringsdatum : 08-08-29
Ålder : 33

känner du dej osäker på nätet? söker efter nåt bra program kolla här. - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: känner du dej osäker på nätet? söker efter nåt bra program kolla här.   känner du dej osäker på nätet? söker efter nåt bra program kolla här. - Sida 2 I_icon_minitimetis dec 02, 2008 11:02 pm

Tja alla som änvänder denna länk för program. jo jag behöver lite mer program till listan. Då menar jag inte nåt som alla redan använder utan ett program som ni personligen gillar och använder så alla kan vara en del av detta.

Your Dear Siferhumen
Till överst på sidan Gå ner
siferhumen

siferhumen


Antal inlägg : 74
Registreringsdatum : 08-08-29
Ålder : 33

känner du dej osäker på nätet? söker efter nåt bra program kolla här. - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: känner du dej osäker på nätet? söker efter nåt bra program kolla här.   känner du dej osäker på nätet? söker efter nåt bra program kolla här. - Sida 2 I_icon_minitimetor dec 18, 2008 12:08 am

Tja jag vet att våra lärare på fryshuset gamer klass har konto på forumet så jag tycker att ni ska kolla in listan på dom program som finns i skolan så vi alltid har den senaste versionen av programen.
själv blir jag bara irriterad av att våra gratis program inte kan vara
up to date.
Till överst på sidan Gå ner
Gash




Antal inlägg : 21
Registreringsdatum : 08-09-02
Ålder : 32

känner du dej osäker på nätet? söker efter nåt bra program kolla här. - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: känner du dej osäker på nätet? söker efter nåt bra program kolla här.   känner du dej osäker på nätet? söker efter nåt bra program kolla här. - Sida 2 I_icon_minitimesön apr 19, 2009 1:18 am

http://www.digitalmars.com/rtl/conio.html

Dia, najs program för att göra diagram.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





känner du dej osäker på nätet? söker efter nåt bra program kolla här. - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: känner du dej osäker på nätet? söker efter nåt bra program kolla här.   känner du dej osäker på nätet? söker efter nåt bra program kolla här. - Sida 2 I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
känner du dej osäker på nätet? söker efter nåt bra program kolla här.
Till överst på sidan 
Sida 2 av 2Gå till sida : Föregående  1, 2
 Liknande ämnen
-
» Gratis full version av defragmerings program!

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Fryshuset Gamer Forum :: Annat :: PC-
Hoppa till: