Fryshuset Gamer Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Fryshuset Forum
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Gamerskiva och Flak!

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Cloudia

Cloudia


Antal inlägg : 93
Registreringsdatum : 08-08-29
Ålder : 35
Ort : Tyresö -> Evigheten!

Gamerskiva och Flak! Empty
InläggRubrik: Gamerskiva och Flak!   Gamerskiva och Flak! I_icon_minitimetor sep 18, 2008 3:30 pm

Nu är det så dags (igen!) att ordna skiva och planera flak! Eller tvärtom..?

Hur som helst, är det skitkul att par-ty! Och att festaloss en första och sista gång med gamersen innan vi drar ut i det verkliga livet vore ju såå najs!!

För att inte hamna i underläge när det gäller schyssta lokaler bör detta bokas ca: nu. Men det är ju inte gratis att ha fest i lokal, så jag är lite intresserad av att veta hur mkt pengar folk är villiga att lägga på festen, samt flaket.

För flak är ju inte heller gratis. Jag har vart inne på en (till synes) seriös sida angående flak. Vi är ju inte så många, vad jag förstår, så vi behöver ju inte ett så stort flak.

http://www.dinstudent.se/index.php?page=studentflak_vara_flak

Där finns ett 20 pers. flak utan ljud, går på 7950kr. Sen måste vi ju ha bitmap musik skrikandes över halva sthlm, och då tillkommer en kostnad på 3500-7500 kr beroende på storleken.

Jag är vill veta om intresset finns, och vad folk vill göra. Förra skivan drog vi hem till en snubbe i klassen, spelade och söp. Kanske inte så skoj, men det var det enda vi kunde få ihop på så kort varsel. Å andra sidan fixar ni lokal så fixar jag spriten, då jag fyller 20 i januari. Så vi kan ju ha hemmafest... men hur kul är det egentligen?
Till överst på sidan Gå ner
Pazz

Pazz


Antal inlägg : 67
Registreringsdatum : 08-08-28
Ålder : 33
Ort : kristineberg mini lägenhet T_T

Gamerskiva och Flak! Empty
InläggRubrik: Sv: Gamerskiva och Flak!   Gamerskiva och Flak! I_icon_minitimetor sep 18, 2008 6:03 pm

JAG RÖSTAR PÅ LOKAL!!!!! Very Happy Very Happy Very Happy men hur mkt kommer d kosta (ungefär)?
Till överst på sidan Gå ner
Cloudia

Cloudia


Antal inlägg : 93
Registreringsdatum : 08-08-29
Ålder : 35
Ort : Tyresö -> Evigheten!

Gamerskiva och Flak! Empty
InläggRubrik: Sv: Gamerskiva och Flak!   Gamerskiva och Flak! I_icon_minitimelör sep 20, 2008 10:12 pm

Duude... det var inte en ANTINGEN/ELLER fråga...

Angående kostnader har jag kollar runt lite, men har i dagsläget inte några bra svar. Problemet ligger i att vi inte är särkilt många, vilket betyder att vi har svårt att hitta en lokal som passar just våra behov. Sen måste vi ju fråga oss: Vill vi ha en feiting fest med dansgolv? På de flesta ställen MÅSTE man käka, och sedan sälja eftersläppsbiljetter för att få hyra. Och då snackar vi 80 gäster min.

Där är vi i nuläget. Jag letar vidare, men det skulle hjälpa om även ni andra kollade runt på vad som finns.
Men det är svårt om jag inte vet vad vi vill ha! Vill vi ha party, eller vill ni bara supa? För då kan vi ju bara köra kropgrunda. Å andra sidan får ett stort gäng med killar svårt att komma in någonstans. Det är ju avsevärt lättare för tjejer. Så "best bet" ligger ju på att hyra lokal.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Gamerskiva och Flak! Empty
InläggRubrik: Sv: Gamerskiva och Flak!   Gamerskiva och Flak! I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Gamerskiva och Flak!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Fryshuset Gamer Forum :: Admin :: Nyheter-
Hoppa till: