Fryshuset Gamer Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Fryshuset Forum
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Attitydproblem.

Gå ner 
+2
Greed
Becca
6 posters
FörfattareMeddelande
Becca




Antal inlägg : 10
Registreringsdatum : 08-09-01

Attitydproblem. Empty
InläggRubrik: Attitydproblem.   Attitydproblem. I_icon_minitimeons sep 17, 2008 10:17 am

Okej, jag vill inte ha en massa snäsiga svar på den här tråden som "Varför bryr du dig?!", "Skaffa ett liv" osv. Jag vill bara få ett slut på den dåliga atmosfären på forumet.

Vad fan är det för stil att gå på Migon om att han ska sno era prylar när han erbjuder sig att försöka laga dem gratis? Är det allt man får för att erbjuda sig att hjälpa?

Seriöst, jag mår dåligt bara av att läsa det. Jag skulle må ännu värre om jag inte gjorde något åt det.

Migons erbjudande var bara ett exempel på hur man blir bemött här på forumet. Jag skulle kunna rada upp flera andra exempel, men jag tror att ni själva kan klura ut vad jag tänker på.

Så snälla, lägg av med attityden. Ni träffar ändå människorna här varje dag.
Till överst på sidan Gå ner
Greed

Greed


Antal inlägg : 44
Registreringsdatum : 08-08-28

Attitydproblem. Empty
InläggRubrik: Sv: Attitydproblem.   Attitydproblem. I_icon_minitimeons sep 17, 2008 2:51 pm

Hahahaha Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Kroywen

Kroywen


Antal inlägg : 109
Registreringsdatum : 08-08-30

Attitydproblem. Empty
InläggRubrik: Sv: Attitydproblem.   Attitydproblem. I_icon_minitimeons sep 17, 2008 9:46 pm

Jag anser att denna post inte tilltalar mig eftersom jag slipper träffa er varje dag Smile

Migon verkar inte förstå vad jag menar med investering däremot.

Attityd och drama är det som gör ett forum roligt, sluta ha attityd mot det o.0
Till överst på sidan Gå ner
Cloudia

Cloudia


Antal inlägg : 93
Registreringsdatum : 08-08-29
Ålder : 35
Ort : Tyresö -> Evigheten!

Attitydproblem. Empty
InläggRubrik: Sv: Attitydproblem.   Attitydproblem. I_icon_minitimetor sep 18, 2008 3:36 pm

Visst så har jag inte vart här så länge, men jag har inte känt av ngt problem om man inte tar pojkarna för seriöst. De vet inte hur man uttrycker sig.

Sen så är Ivar ett särfall, skit i honom.

Angående tråden där migon erbjöd sig fixa folks prylar: det uppskattas. Jag valde bara att missförstå det han skrev, jag menade absolut inget illa. Jag trodde inte heller att det var sånt han sysslade med.

btw... vem har kraften att kicka folk? Kick em if they fuss...
Till överst på sidan Gå ner
TeH_GiFFeL

TeH_GiFFeL


Antal inlägg : 39
Registreringsdatum : 08-08-29
Ålder : 33
Ort : varierar, jag har inge land....

Attitydproblem. Empty
InläggRubrik: Sv: Attitydproblem.   Attitydproblem. I_icon_minitimeons okt 08, 2008 11:10 am

Som sagt, man bör inte se något som sägs här seriöst, och jag tror att Erik vet att alla gamers uppskattar hans skills med hårdvara som en raritet och anser att det han gör är på gränsen till ovärdeligt.
Sedan så har vi Ivar men det är ett allmänt faktum att han är ganska tard och man får ha överseende, om inte annat köra en /ignore på allt han säger som stör en.


hugs and happiness to every1! cheers (except for ivar ofc)


Senast ändrad av TeH_GiFFeL den ons okt 08, 2008 11:39 am, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Cloudia

Cloudia


Antal inlägg : 93
Registreringsdatum : 08-08-29
Ålder : 35
Ort : Tyresö -> Evigheten!

Attitydproblem. Empty
InläggRubrik: Sv: Attitydproblem.   Attitydproblem. I_icon_minitimeons okt 08, 2008 11:37 am

Sant.

/ignore
Till överst på sidan Gå ner
Kroywen

Kroywen


Antal inlägg : 109
Registreringsdatum : 08-08-30

Attitydproblem. Empty
InläggRubrik: Sv: Attitydproblem.   Attitydproblem. I_icon_minitimetor okt 09, 2008 12:25 am

Helt otroligt vad bra ni är på hyckleri asså Smile

Ni säger att ni ska ignorera mig, ändå så lyckas ni ganska ofta lägga in enbart jobbiga svar på det jag skriver som inte besvarar mina frågor någonstans, ni svarar på mina inlägg och försöker äga mig.

Sen har ni ändå mage att kalla mig för tard? Eller tycka att jag är det? Helt jävla otroligt måste jag säga.
Till överst på sidan Gå ner
HenkaN

HenkaN


Antal inlägg : 42
Registreringsdatum : 08-09-03
Ålder : 32
Ort : Mälarhöjden

Attitydproblem. Empty
InläggRubrik: Sv: Attitydproblem.   Attitydproblem. I_icon_minitimetor okt 09, 2008 11:10 am

Ivar har iofs en poäng, när det gäller att dra ner på den otrevliga attityden så gäller väll det för attityden mot Ivar med?

Men själv tycker jag inte som Ivar när han verkar tycka att det som gör ett forum kul är att bitcha, håller med om drama, lita drama är alltid nice, men attidyen är inte det som gör ett forum bra, tvärtom...
Till överst på sidan Gå ner
http://www.youfail.org/
Kroywen

Kroywen


Antal inlägg : 109
Registreringsdatum : 08-08-30

Attitydproblem. Empty
InläggRubrik: Sv: Attitydproblem.   Attitydproblem. I_icon_minitimetor okt 09, 2008 1:52 pm

Eftersom det inte finns något större generellt ämne på dessa forum så förstår jag inte varför lite drama och attityd är så fel och hemsk.
Det jag gör är att skriva av mig lite och ha kul på samma gång, kan ni inte göra samma sak och lära er att inte ta saker seriöst eller personligt?

Och lägg ner med backtalking, det är bara fegt och irriterande, säg vad ni vill till mig så kan jag försvara mig Smile Dessutom så ber ni om mina kommentarer när ni skriver "ivar inte inräknad" och sånt trams.

Det som gör forum bra är människor, om ni kan lära er att ta saker på bästa sätt så blir det roligare, trust me Smile
Till överst på sidan Gå ner
Greed

Greed


Antal inlägg : 44
Registreringsdatum : 08-08-28

Attitydproblem. Empty
InläggRubrik: Sv: Attitydproblem.   Attitydproblem. I_icon_minitimetor okt 09, 2008 10:00 pm

Kroywen skrev:

Det som gör forum bra är en människa.


<----- Right here baby.
Till överst på sidan Gå ner
Cloudia

Cloudia


Antal inlägg : 93
Registreringsdatum : 08-08-29
Ålder : 35
Ort : Tyresö -> Evigheten!

Attitydproblem. Empty
InläggRubrik: Sv: Attitydproblem.   Attitydproblem. I_icon_minitimetor okt 09, 2008 11:00 pm

^självgod? ^^

Ivar... tror du att JAG var seriös när jag skrev det? Vad var ordet du använde... hycklare? Dessutom så har jag tagit bort den tråden, så palla dra upp det.

Jag tar det du skriver väldigt personligt, så lär dig att inte skriva av dig här.

"backtalking"? Vad tror du det betyder? Jag är trött på din attityd på forumet. Jag gillar att umgås med dig, men lägg ner ditt snack på forumet, snälla?

Jag orkar inte med din j*vla attityd. LÄGG NER DEN!


... oups caps.
Till överst på sidan Gå ner
Kroywen

Kroywen


Antal inlägg : 109
Registreringsdatum : 08-08-30

Attitydproblem. Empty
InläggRubrik: Sv: Attitydproblem.   Attitydproblem. I_icon_minitimetor okt 09, 2008 11:39 pm

Jag har redan förklarat det angående mig och ordet hycklare, som du kanske kommer ihåg?

Så jag får inte dra upp gamla grejer, men det får du och alla andra i sina försök att komma med en rutten kommentar eller argument till varför jag är ägd?

Ta det inte personligt, sluta bara med det. Det är fånigt att ta något på internet seriöst.

Backtalking, pratar skit bakom ryggen på någon, kanske du inte gör. Vad vet jag, har inte varit där. Menade det mot dom som gjorde det.
Var inte en besserweisser, jag är ändå hyffsat säker på att du förstår det jag menar.

Nej jag tänker inte lägga ner mitt snack på forumen, för det finns inget annat kul att säga i värdelösa topics där folk ber om bitchiga kommentarer. Ni kan tänka lite mer på vad ni skriver så kommer jag inte med jobbiga kommentarer Smile
Eller så gör ni som du själv har sagt /ignore på mig. Bara skit i mina kommentarer, strunta i att jag skriver, då kommer jag sluta skriva tillslut Smile
Till överst på sidan Gå ner
TeH_GiFFeL

TeH_GiFFeL


Antal inlägg : 39
Registreringsdatum : 08-08-29
Ålder : 33
Ort : varierar, jag har inge land....

Attitydproblem. Empty
InläggRubrik: Sv: Attitydproblem.   Attitydproblem. I_icon_minitimeons okt 15, 2008 2:29 pm

Kroywen skrev:
Helt otroligt vad bra ni är på hyckleri asså Smile

Ni säger att ni ska ignorera mig, ändå så lyckas ni ganska ofta lägga in enbart jobbiga svar på det jag skriver som inte besvarar mina frågor någonstans, ni svarar på mina inlägg och försöker äga mig.

Sen har ni ändå mage att kalla mig för tard? Eller tycka att jag är det? Helt jävla otroligt måste jag säga.

hm.. jag måste alltså förtydliga... 99% utav mitt inlägg var non-serious bussiness, kvarstående 1% är att om något som sägs som man finner otrevligt så struntar man i det ... för det mesta så sägs inget på det här forumet jag inte klarar av eller finner något så outhärdligt irriterade att jag känner för att sprängas, så jag har inte behövt ignorera någon, det var bara ett gått råd till rebecca som mår dåligt av den enormt dåliga attityd och stämmning som uppkommer då och då på forumet.

seriously, no hard feelings now, ok?
Till överst på sidan Gå ner
Kroywen

Kroywen


Antal inlägg : 109
Registreringsdatum : 08-08-30

Attitydproblem. Empty
InläggRubrik: Sv: Attitydproblem.   Attitydproblem. I_icon_minitimetor okt 16, 2008 12:29 am

What is this word... Feelings? What's that?
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Attitydproblem. Empty
InläggRubrik: Sv: Attitydproblem.   Attitydproblem. I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Attitydproblem.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Fryshuset Gamer Forum :: Annat :: Off topic-
Hoppa till: