Fryshuset Gamer Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Fryshuset Forum
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Andranamn - POLL TIME

Gå ner 
4 posters

Fräsigast namn blir Sveriges näste kung!
Birgitta
Andranamn - POLL TIME I_vote_lcap0%Andranamn - POLL TIME I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Henrik
Andranamn - POLL TIME I_vote_lcap13%Andranamn - POLL TIME I_vote_rcap
 13% [ 2 ]
Gullvig
Andranamn - POLL TIME I_vote_lcap7%Andranamn - POLL TIME I_vote_rcap
 7% [ 1 ]
Joseph
Andranamn - POLL TIME I_vote_lcap0%Andranamn - POLL TIME I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Swinge
Andranamn - POLL TIME I_vote_lcap13%Andranamn - POLL TIME I_vote_rcap
 13% [ 2 ]
Wilhelmina
Andranamn - POLL TIME I_vote_lcap20%Andranamn - POLL TIME I_vote_rcap
 20% [ 3 ]
Carl-Erik
Andranamn - POLL TIME I_vote_lcap7%Andranamn - POLL TIME I_vote_rcap
 7% [ 1 ]
Erik
Andranamn - POLL TIME I_vote_lcap0%Andranamn - POLL TIME I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Carl
Andranamn - POLL TIME I_vote_lcap7%Andranamn - POLL TIME I_vote_rcap
 7% [ 1 ]
Vincent
Andranamn - POLL TIME I_vote_lcap33%Andranamn - POLL TIME I_vote_rcap
 33% [ 5 ]
Totalt antal röster : 15
 
Omröstning stängd

FörfattareMeddelande
Greed

Greed


Antal inlägg : 44
Registreringsdatum : 08-08-28

Andranamn - POLL TIME Empty
InläggRubrik: Andranamn - POLL TIME   Andranamn - POLL TIME I_icon_minitimemån sep 08, 2008 9:19 pm

Så, fortsättningen. Alla cpn som inte hunnit skriva in sina namn eller vet med sig att dem inte har en chans kan slänga sig framför bussar. Nu står det mellan 10 olika personer och deras namn.
Vem tycker du ska vinna?
Sveriges nästa tupp ska koras.. eller nästa höna om det nu av nån skev händelse skulle bli en tjaj som vinner Neutral

PS. Måste ju dock säga att eftersom nuvarande kungen typ heter något i stil med Erik/Carl/Olof/Johan så skulle det väl va ganska efterblivet att rösta på nån av dem töntarna.
Aaaaa, töntar e vad ni är. Got a prob with it? Go fuck yourselves.

PS2. Ivar fick inte vara med eftersom han i allas ögon redan vunnit priset för mest mobbad. Detta passade rätt bra eftersom omröstningen bara kunde innehålla 10 val.
Till överst på sidan Gå ner
HenkaN

HenkaN


Antal inlägg : 42
Registreringsdatum : 08-09-03
Ålder : 32
Ort : Mälarhöjden

Andranamn - POLL TIME Empty
InläggRubrik: Sv: Andranamn - POLL TIME   Andranamn - POLL TIME I_icon_minitimetis sep 09, 2008 12:12 pm

Ska bara kommentera att mitt "huvud namn" är Henrik, mina mellan namn är Karl och Fabian <.<
Till överst på sidan Gå ner
http://www.youfail.org/
Kroywen

Kroywen


Antal inlägg : 109
Registreringsdatum : 08-08-30

Andranamn - POLL TIME Empty
InläggRubrik: Sv: Andranamn - POLL TIME   Andranamn - POLL TIME I_icon_minitimetis sep 09, 2008 2:49 pm

You are such a cruel person... Crying or Very sad
Till överst på sidan Gå ner
Greed

Greed


Antal inlägg : 44
Registreringsdatum : 08-08-28

Andranamn - POLL TIME Empty
InläggRubrik: Sv: Andranamn - POLL TIME   Andranamn - POLL TIME I_icon_minitimetis sep 09, 2008 6:34 pm

HenkaN skrev:
Ska bara kommentera att mitt "huvud namn" är Henrik, mina mellan namn är Karl och Fabian <.<

Okej, då utgår jag ifrån att du är lite smått efterbliven med tanke på din post i den tidigare tråden.
Den såg ut såhär: Karl Henrik Fabian
Henrik med Bold letters, I en tråd som frågar om ett specifikt namn. Observera även att det ligger på andra platsen av dem tre. ANDRAnamn och så...

Men aja, tyvär toppar du ändå inte Ivar, fortsätt för all del försöka, en dag kanske du klår honom och får den extremt oönskade titeln "Mest Mobbad", eller som den kommit att kallas, The Ivar. Tror för övrigt man borde göra en slags statyett åt just det priset, för att verkligen få fram ett budskap som hör till det hela.
Ivar, reigning champion som han är kan stå för modellen på statyetten. En snopp i förstoringsglas behövande format.


PS. Ivar, ta inte all denna abuse som om jag tycker illa om dig eller så, är bara allmänt uttråkad och du är... öhm... nära till hands? bounce
Till överst på sidan Gå ner
HenkaN

HenkaN


Antal inlägg : 42
Registreringsdatum : 08-09-03
Ålder : 32
Ort : Mälarhöjden

Andranamn - POLL TIME Empty
InläggRubrik: Sv: Andranamn - POLL TIME   Andranamn - POLL TIME I_icon_minitimemån sep 15, 2008 12:21 pm

Greed skrev:
HenkaN skrev:
Ska bara kommentera att mitt "huvud namn" är Henrik, mina mellan namn är Karl och Fabian <.<

Okej, då utgår jag ifrån att du är lite smått efterbliven med tanke på din post i den tidigare tråden.
Den såg ut såhär: Karl Henrik Fabian
Henrik med Bold letters, I en tråd som frågar om ett specifikt namn. Observera även att det ligger på andra platsen av dem tre. ANDRAnamn och så...

Okej, tänkte väll inte riktigt, men IRL så brukar man på t.ex. pass ha sitt namn i bold. Men w/e.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.youfail.org/
Greed

Greed


Antal inlägg : 44
Registreringsdatum : 08-08-28

Andranamn - POLL TIME Empty
InläggRubrik: Sv: Andranamn - POLL TIME   Andranamn - POLL TIME I_icon_minitimemån sep 15, 2008 4:24 pm

HenkaN skrev:
Greed skrev:
HenkaN skrev:
Ska bara kommentera att mitt "huvud namn" är Henrik, mina mellan namn är Karl och Fabian <.<

Okej, då utgår jag ifrån att du är lite smått efterbliven med tanke på din post i den tidigare tråden.
Den såg ut såhär: Karl Henrik Fabian
Henrik med Bold letters, I en tråd som frågar om ett specifikt namn. Observera även att det ligger på andra platsen av dem tre. ANDRAnamn och så...

Okej, tänkte väll inte riktigt, men IRL så brukar man på t.ex. pass ha sitt namn i bold. Men w/e.

Försöker du rädda ansiktet lite genom att komma med det där eller är det ett försök att intala dig själv att du inte misslyckades? "I IRL" jaså, internet hör dit nu, jag fattar. Och du tänkte inte heller på att i stort ALLA andra skrev ETT namn, inte tre?

Sista grejen, om det är w/e, varför skrev du då igen?
Ge upp silent Smile
Till överst på sidan Gå ner
Cloudia

Cloudia


Antal inlägg : 93
Registreringsdatum : 08-08-29
Ålder : 35
Ort : Tyresö -> Evigheten!

Andranamn - POLL TIME Empty
InläggRubrik: Sv: Andranamn - POLL TIME   Andranamn - POLL TIME I_icon_minitimetor sep 18, 2008 3:41 pm

Greed skrev:

PS2. Ivar fick inte vara med eftersom han i allas ögon redan vunnit priset för mest mobbad. Detta passade rätt bra eftersom omröstningen bara kunde innehålla 10 val.

det heter PSS lol! inte ps2

ps, ds, pss, dss, psssssss, dsssssss... osv osv osv...

u suck
Till överst på sidan Gå ner
Greed

Greed


Antal inlägg : 44
Registreringsdatum : 08-08-28

Andranamn - POLL TIME Empty
InläggRubrik: Sv: Andranamn - POLL TIME   Andranamn - POLL TIME I_icon_minitimetor sep 18, 2008 7:17 pm

Cloudia skrev:
Greed skrev:

PS2. Ivar fick inte vara med eftersom han i allas ögon redan vunnit priset för mest mobbad. Detta passade rätt bra eftersom omröstningen bara kunde innehålla 10 val.

det heter PSS lol! inte ps2

ps, ds, pss, dss, psssssss, dsssssss... osv osv osv...

u suck

Naj, det ska egentligen vara PPS, inte PSS. Men eftersom majoriteten här inte ens vet vad det är förkortning för så gör jag det lite lättare.

"Och vad är det här för dålig stämning och stil att hoppa på mig och säga att jag suger när jag bara försöker förenkla för de intellektuellt underlägsna... dvs. alla?"

I dont suck.
I care.
Cool

PS. You've just been served.
Till överst på sidan Gå ner
Greed

Greed


Antal inlägg : 44
Registreringsdatum : 08-08-28

Andranamn - POLL TIME Empty
InläggRubrik: Sv: Andranamn - POLL TIME   Andranamn - POLL TIME I_icon_minitimefre okt 10, 2008 10:36 pm

Tja, röstningen borde väl vara klar nu och eftersom jag är blygsamheten själv så ska jag inte gnida, smeka, hamra, eller på andra sätt köra era ansikten i min magnifika vinst.

Eller....

Jag vann.
Jag slog er alla.
Ni fick alla smisk.
Oj, va lätt det var.
Herregud jag kan inte fatta att jag ens fick ställa upp.

Men seriöst dock. Jag vet.
I'm awesome.


Så, vad ska nästa tävling handla om? Jag, med tanke på att jag vann ( sa jag det föresten? ), borde ju få bestämma vad nästa sak ska handla om, men jag låter folk slänga in lite idéer och så tar jag bara den jag gillar mest.
Eller kommer på en egen om alla andra suger ( most likely ).

Tror jag lägger upp en egen tråd för det.
Vi ( jag ) vill ju inte ha en massa skräp kommentarer här inne som besudlar Vincents ( min ) vinst.

Tack till de lojala som röstat ( på mig ).
Till överst på sidan Gå ner
Cloudia

Cloudia


Antal inlägg : 93
Registreringsdatum : 08-08-29
Ålder : 35
Ort : Tyresö -> Evigheten!

Andranamn - POLL TIME Empty
InläggRubrik: Sv: Andranamn - POLL TIME   Andranamn - POLL TIME I_icon_minitimesön okt 12, 2008 1:16 pm

No candy?

I thought you would give me candy! You said you would if i voted 4 u!!

WaHHH...
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Andranamn - POLL TIME Empty
InläggRubrik: Sv: Andranamn - POLL TIME   Andranamn - POLL TIME I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Andranamn - POLL TIME
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Fryshuset Gamer Forum :: Annat :: Off topic-
Hoppa till: