Fryshuset Gamer Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Fryshuset Forum
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 WARHAMMER ONLINE OPEN BETA

Gå ner 
+3
Migon
TeH_GiFFeL
siferhumen
7 posters
FörfattareMeddelande
siferhumen

siferhumen


Antal inlägg : 74
Registreringsdatum : 08-08-29
Ålder : 33

WARHAMMER ONLINE OPEN BETA Empty
InläggRubrik: WARHAMMER ONLINE OPEN BETA   WARHAMMER ONLINE OPEN BETA I_icon_minitimelör sep 06, 2008 1:36 pm

WAR Open Beta Begins September 7th, 2008

Now you can experience the glory of battle and the thrill of WAR before the game goes live! Players can get into the WAR open beta by pre-ordering Warhammer Online from select retail partners. Participants of the closed beta will automatically be granted open beta access.
Pre-Order Customers

1. Visit the new Mythic Account Management website to create your Warhammer Online game account. When prompted, enter your Open Beta code. If you have previously entered your Open Beta code in the Beta Center, you will need to enter it again when you create your WAR game account at the new account management site.
2. Download the open beta client from Fileplanet.com. You will be required to create a free FilePlanet account and input your open beta pre-order code to access the file.

Closed Beta Participants

1. If you are currently in the WAR closed beta, you will automatically be granted access to the open beta. Simply continue to patch your client and you'll be ready to play.

The Open Beta will be level capped and content restricted. You will be allowed to choose any of the game's 20 unique careers and advance through rank 20. You will also be free to explore and battle across Tiers 1 and 2 of each army's homeland. Please note that any characters created during the Open Beta will NOT carry over into the live game as they will be wiped from the servers.

This information is valid only for North America, Australia, New Zealand, Japan, Hong Kong and Singapore.

hoppas alla kommer till kriget
Twisted Evil
Till överst på sidan Gå ner
TeH_GiFFeL

TeH_GiFFeL


Antal inlägg : 39
Registreringsdatum : 08-08-29
Ålder : 33
Ort : varierar, jag har inge land....

WARHAMMER ONLINE OPEN BETA Empty
InläggRubrik: Sv: WARHAMMER ONLINE OPEN BETA   WARHAMMER ONLINE OPEN BETA I_icon_minitimemån sep 08, 2008 11:31 am

nah, men skall campa releasen till WAR ^^ och cosplaya!!!
är det någon annan som skall campa releasen den 14 september vid Webbhallen? jag skall cosplaya en Night Goblin ^^
Till överst på sidan Gå ner
Migon

Migon


Antal inlägg : 40
Registreringsdatum : 08-08-29
Ålder : 33
Ort : In my room, building stuff.

WARHAMMER ONLINE OPEN BETA Empty
InläggRubrik: Sv: WARHAMMER ONLINE OPEN BETA   WARHAMMER ONLINE OPEN BETA I_icon_minitimemån sep 08, 2008 11:41 am

Pre-order ftw! Får spela 3 dagar innan det släpps!
Till överst på sidan Gå ner
TeH_GiFFeL

TeH_GiFFeL


Antal inlägg : 39
Registreringsdatum : 08-08-29
Ålder : 33
Ort : varierar, jag har inge land....

WARHAMMER ONLINE OPEN BETA Empty
InläggRubrik: Sv: WARHAMMER ONLINE OPEN BETA   WARHAMMER ONLINE OPEN BETA I_icon_minitimemån sep 08, 2008 11:47 am

srsly, då får man inte träffa sina medspelare och frysa i natten i vänta på releasen, och få hela kännslan av att köa för något man har sett fram emot osv osv.

^^
Till överst på sidan Gå ner
Migon

Migon


Antal inlägg : 40
Registreringsdatum : 08-08-29
Ålder : 33
Ort : In my room, building stuff.

WARHAMMER ONLINE OPEN BETA Empty
InläggRubrik: Sv: WARHAMMER ONLINE OPEN BETA   WARHAMMER ONLINE OPEN BETA I_icon_minitimemån sep 08, 2008 12:02 pm

Men jag bor i jävla nynäshamn 5 mil från allting!!! Sad
Vill campa, men kan inte! Crying or Very sad
Till överst på sidan Gå ner
HenkaN

HenkaN


Antal inlägg : 42
Registreringsdatum : 08-09-03
Ålder : 32
Ort : Mälarhöjden

WARHAMMER ONLINE OPEN BETA Empty
InläggRubrik: Sv: WARHAMMER ONLINE OPEN BETA   WARHAMMER ONLINE OPEN BETA I_icon_minitimemån sep 08, 2008 12:06 pm

Warhammer Online var ju bara buggat igår, fanns ju knappt någon chans att rega sig, det skulle komma ut rtp 20.30 men öppnades kanske 22 och då började servern lagga sönder, men hoppas att det funkar nu då <.<
Till överst på sidan Gå ner
http://www.youfail.org/
Pazz

Pazz


Antal inlägg : 67
Registreringsdatum : 08-08-28
Ålder : 33
Ort : kristineberg mini lägenhet T_T

WARHAMMER ONLINE OPEN BETA Empty
InläggRubrik: Sv: WARHAMMER ONLINE OPEN BETA   WARHAMMER ONLINE OPEN BETA I_icon_minitimemån sep 08, 2008 12:08 pm

warhammer online verkar i allmänhet suga dase
Till överst på sidan Gå ner
HenkaN

HenkaN


Antal inlägg : 42
Registreringsdatum : 08-09-03
Ålder : 32
Ort : Mälarhöjden

WARHAMMER ONLINE OPEN BETA Empty
InläggRubrik: Sv: WARHAMMER ONLINE OPEN BETA   WARHAMMER ONLINE OPEN BETA I_icon_minitimemån sep 08, 2008 12:10 pm

Kanske, mina polare "spammar" sönder om det dom typ skrek på vent igår när de öppnade så man kunde rega sig..
Till överst på sidan Gå ner
http://www.youfail.org/
TeH_GiFFeL

TeH_GiFFeL


Antal inlägg : 39
Registreringsdatum : 08-08-29
Ålder : 33
Ort : varierar, jag har inge land....

WARHAMMER ONLINE OPEN BETA Empty
InläggRubrik: Sv: WARHAMMER ONLINE OPEN BETA   WARHAMMER ONLINE OPEN BETA I_icon_minitimemån sep 08, 2008 12:38 pm

srsly!!! nämn det mmo som är perfekt från början... så vitt jag minns av wow så var det helt jefla kört i början också =/
Till överst på sidan Gå ner
Pazz

Pazz


Antal inlägg : 67
Registreringsdatum : 08-08-28
Ålder : 33
Ort : kristineberg mini lägenhet T_T

WARHAMMER ONLINE OPEN BETA Empty
InläggRubrik: Sv: WARHAMMER ONLINE OPEN BETA   WARHAMMER ONLINE OPEN BETA I_icon_minitimemån sep 08, 2008 12:51 pm

WoW har ALLTID varit dåligt och d kommer alltid att vara d men folk har inte insett det och man var lättlurad i början Sad
Till överst på sidan Gå ner
Kroywen

Kroywen


Antal inlägg : 109
Registreringsdatum : 08-08-30

WARHAMMER ONLINE OPEN BETA Empty
InläggRubrik: Sv: WARHAMMER ONLINE OPEN BETA   WARHAMMER ONLINE OPEN BETA I_icon_minitimetis sep 09, 2008 2:34 pm

WoW var jävligt bra tills dom höjde lvlcap och började skita ner storyn, helt enkelt när dom kom ut med TBC och alla jobbiga patches som kom efter den sommaren.

Det finns en tid då ett MMO är på sin topp där alla älskar det, sen ändrar moot det på tok för mycket och det blir skittråkigt. Händer varje gång, det blir för dyrt med expansions och sånt, det blir för tråkigt att spela för att man vet att det var bättre förut, moot är för dum för att ändra tillbaka utan försöker fixa på annat sätt vilket knullar det ännu mer.

Prime example = Star Wars Galaxies: An Empire Divided. Var helt underbart i början, bästa spel jag har spelat. Sen ändrade dom det och spelet blev värdelöst och tråkigt och dessutom jävligt kostsamt med alla olika expansions som man måste ha för att kunna lira.

Jag tror inte på MMOn längre. Kanske någon gång i framtiden, men inte nu.
Till överst på sidan Gå ner
Greed

Greed


Antal inlägg : 44
Registreringsdatum : 08-08-28

WARHAMMER ONLINE OPEN BETA Empty
InläggRubrik: Sv: WARHAMMER ONLINE OPEN BETA   WARHAMMER ONLINE OPEN BETA I_icon_minitimetis sep 09, 2008 6:48 pm

Underligt hur alla tycks tro att deras egna åsikter också är resten av världens.

WoW har i min mening aldrig varit dåligt, TBC gav det en ny smak helt enkelt, eftersom PvP blev så mycket större. Har iofs inte spelat det sen dess att Sunwell släpptes så just nu kan jag inte allt om det Smile
I framtiden kan det ju dock komma att bli rätt värdelöst om de faktiskt bestämmer sig att låta spelarna döda Arthas, vem finns kvar att slåss mot då lixom?
Föresten förstördes storyn iom. det att Sargeras fick smaka, vilket var innan WoW Rolling Eyes

Förestenn Ivar, spelat AO? Smile Funnits hur länge som helst, aldrig varit dåligt, bara varit riktigt bra eller mindre bra. Vissa spel blir faktiskt inte dåliga, man tröttnar bara på dem, inte för att något ändrats eller inte, utan för att du har spelat det för mycket. Visst, du kan skylla på ändringarna, men det gör det ju inte sant Surprised

Skulle du för övrigt fortfarande spela WoW om dem inte kommit med en enda patch eller släppt nya saker?
Inte så troligt. Change is good.

Din teori om MMOn är fail. Smile
Nu börjar jag bli ordblind och ska inte skriva mer rabbit
Till överst på sidan Gå ner
siferhumen

siferhumen


Antal inlägg : 74
Registreringsdatum : 08-08-29
Ålder : 33

WARHAMMER ONLINE OPEN BETA Empty
InläggRubrik: webhallen 00:00 försäljning av warhammer online   WARHAMMER ONLINE OPEN BETA I_icon_minitimesön sep 14, 2008 2:46 pm

på webhallen den 18 september kommer webhallen att sälja warhammer online Under (hela natten erbjuder vi standardutgåvan för 349 kr st) taget från webhallens hemsida alla som är intreserade skriv in er här så skiper folk gå ditt själva och vara så jävla anti lol!

jag kommer i gå ditt.

Guild-kö!
Först in i butiken välkomnar vi de hängivna medlemmarna i guild-kön! De 3 första guilds med 6 närvarande medlemmar som har en gemensam guild-attribut (björnkalsonger, tabard, battlestandard mm. är bra exempel, se till att det har koppling till Warhammer!) får när de köper sitt Guildbundling 6-pack (inkl. 1 timecard) varsitt Asus GeForce 9600GT 512MB.

så vi kan gå ditt som ett guild och vara med om grafikort

mer info på http://www.webhallen.com/prod.php?id=57456
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





WARHAMMER ONLINE OPEN BETA Empty
InläggRubrik: Sv: WARHAMMER ONLINE OPEN BETA   WARHAMMER ONLINE OPEN BETA I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
WARHAMMER ONLINE OPEN BETA
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Warhammer online

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Fryshuset Gamer Forum :: Annat :: PC-
Hoppa till: